lauantai 15. marraskuuta 2014

ensilumi tuli ajoissa, minä taas myöhässä






Moikka! Meille tuli pari viikkoa sitten ensilumi, jolloin ryntäsin ulos kuvaamaan heti kun tulin koulusta Annieta Seilan peruukilla. Tosiaan siitä on siis pari viikkoa, oon ollut laiska, enkä oo jaksanut postata ;-; Oon tosi huono ihminen, tiedän, mutta en tiiä, ei vaan oikein innosta noi nuket. Uusi kuvatarina on kuitenkin jo suunniteltu, joten kun Annien peruukki tulee, postaan sen heti tänne. Ai niin, loppuun vielä suuri kiitos, lukijoita on tullu +100, ja katselukertoja +10 000, oon ihan hurjan kiitollinen










: Anni ja nukettimet

5 kommenttia:

  1. oih tosi ihania kuvia <3 Tykästyin eniten tohon kolmanteen kuvaan, Annie näyttää jotenkin tosi kauniilta tossa kuvassa ja sen asento on niin luonteva (+ jos sait nuken seisomaan ilman mitään tukijuttuja lumessa niin wow, koska multa sellanen ei talvisin onnistu koska kädet jäätyy..)

    + toi eka kuva oli jotenkin tosi suloinen, en tiedä että miksi mutta se vaan on u^u <33
    ++ se ensilumi voisi tänne Espooseenkin tulla...
    +++ onnea sadasta lukijasta ( ^◡^)っ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin otettu tästä kommentista, kiitos ihan hurjasti, sait mut tanssimaan ilosta mun huoneessa <3 Kiitos kiitos kiitos ;-; ja toivottavasti lunta tulee sinnekin ♥

      Poista
  2. Wää, ihania kuvia!! Annie on kaunis neitonen <3. Toivottavasti uusi peruukki saapuu pian, en malta odottaa kuvatarinaa x3. Ja onnea sadasta lukijasta!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista