sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

even if we are strangers till we die, i wanna run away








* * * *

Heippa! Tänään mulla on teille paljon kuvia eri päiviltä viime viikon aikana. 
 Ilma on ollut viime aikoina tosi ihana, ja oon innoissani kun kohta pääsee taas aktiivisesti
kesän tullessa kuvaamaan - muuallakin kuin kotipihalla - joutumatta seisomaan kuralammikoissa kuvauksen ajan :D Ennen kuin päästän teidät kuvien pariin, haluun kysyä neuvoa; tietääkö kukaan, miten tuohon blogin reunaan gadgetteihin saa instagram-palkin, jossa näkyisi pari ig-kuvaani ja siinä olisi linkki mukana ig:seeni? Olisi tosi kiva, jos joku osaisi kommentteihin kertoa :)) Ei mulla muuta, nauttikaa kuvista

















* * * *








* * * *






: Anni ja nuket

16 kommenttia:

  1. Tuli ihan kesä mieleen näistä kuvista ♥ Ihania kuvia ; u ;
    + ikävä kyllä en tiedä tuosta instajutusta, toivottavasti joku muu osaa auttaa^^

    VastaaPoista
  2. Apua ihanat kuvat ja nuket ja vaatteet ja kaikki ! >w< ♥

    VastaaPoista
  3. Söpöjä nukkeja sekä kuvia. Kuvissa on ihanan keväinen tunnelma.

    VastaaPoista
  4. Todella ihania kuvia, jälleen ^^ !
    Pahoittelen etten osaa auttaa tuon instajutun kanssa.

    VastaaPoista
  5. oijoi miten kauniin keväisiä kuvia <3 Indrabby on varsinkin niin nätti just how oikeasti, noissa kuvissa se näytti ihan jumalatarelta + sen asukokonaisuus yeah babe oikeasti. jos joku päivä et enää näe Indraa missään niin tiedät että kenen luokse se on joutunut

    Lempparikuviksi valikoitui varmaan neljäsvika kuva koska HOW CUTE just how cute Indra voi olla, just tollanen suloinen asento ja sitten sen silmät ja kaikki on niin täydellistä tossa kuvassa että revin kohta hiukseni päästä irti :-( myös kolmas noista Seela kuvista tossa alussa on mun lemppari, siinä tykästyin tohon kuvakulmaan sekä noihin kauniisiin pieniin bokeheihin tossa taustalla <3

    sitten vielä mun piti mainita että tykkään sun nukkejen vaatteista ihan sairaasti, mistä oikein ostat noin kivoja vaatteita ? (tässä puhun tosta Indran pinkistä mekosta tai Annien paidasta ja hameesta postauksen lopussa) Mutta jjoo en osaa auttaa ton instagram jutun kanssa, ootko yrittäny ettii netistä jotain apua ? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi Sonja, sä piristit taas kerran mun päivää ♥ sun kommentit on vaan niin ihania ja motivoivia ja ne saa mut aina hyvälle tuulelle ! mut nyt mua kyllä rupee pelottamaan Indran puolesta D: no ei vaan XD

      tosi ihana kuulla että tykkäät kuvien lisäksi vaatteistakin, niiden määrässä ja laadussa sun muussa
      on nimittäin on ollut vähän ongelmia x) perfektionistin ongelmat on nimittäin loputtomat lol
      mutta koko Annien asun olen tehnyt itse, ja Indran pinkin mekon teki mulle mun kummitäti ♥

      Poista
  6. Wow, ihania kuvia♥ Oon ihaillukkin jo instassa sun kaikkia kuvia ja sun kuvaamistaitoo ♥ nwn

    Kysäisisin, että osaatko yhtään auttaa, kun yritän laittaa mulle profiilikuvan, kun rupeen lukeen blogia, mutta se ei vaan suostu :( Että ootkos kohdannut ikinä tällasta ongelmaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilin muuten nyt yhtätapaa laittaa linkki instagramiin, mutta köh se saatto vähän failata x) Joka tapauksessa laitoin sieltä lisää gadget -> linkkiluettelo ja sieltä xD Jatkan nyt kuitenkin yhä testailua ~

      Poista
    2. Kannattaa muuten myös kokeilla sieltä lisää uusi gadget kohdasta se ''lisää oma'' mulla se ei jostain syystä toimi D:

      Poista
    3. kiva kuulla että kuvat blogissa ja ig:ssä miellyttävät :) ♥
      profiilikuvan kanssa ei ikinä ole tullut ongelmia, mutta blogger onkin sitten
      muuten käyttäytynyt kohdallani aika kakkamaisesti :/ en ole aivan varma mitä tarkoitat, mutta katsotaan osaisinko auttaa: kun menet bloggerin hallintapaneeliin, löydät profiilisi oikeasta yläkulmasta, ja siitä klikatessasi voit valita "blogger-profiili" osion. Sieltä näät profiilisi ja voit painaa "muokata profiilia" kohtaa, josta saat vaihdettua kuvasi. Joskus kuvan vaihto ei onnistu, jos kuva on vaikka rajattu väärän kokoiseksi, joskus ongelma on bloggerissa itsessään. Kannattaa kokeilla muokkaamatonta kuvaa että kuvan koko olisi oikea, tai vaikka poistaa sivuhistoria, päivittää sivu ja kokeilla uudestaan. toivottavasti joki neuvoista toimii ^^ kiitos instagram neuvoista, kokeilen heti ♥

      Poista
  7. Söpöisiä kuvia, srsly tosi hyvälaatusia ja waaaah neiti on vaan melkoisesti täydellinen. Ei ku siis neidit oops kello on aik paljo ok (kirjoyin eka et palko) herneenpalko + salee baittasit otsikon mun nukkeigkuvan quotest kunno bitch aatteles itekki tykkääks muute herneisyä söpöjä kuvia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan salee kommasit tän samaan aikaan kun sen vanhan postauksen kommentinkin lol oot vähä nolo -.- mut joo ihan kiva et säkin tykkäät lisää faneja vaan ^^ :33 ♥ ♥ ♥ ♥ mäkin väsyny
      mut bitch älä ala mulle mä postasin tän ennen kun otitkaan sen kuvan hah
      joo herneet on kivoja ♥

      Poista