sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

nothing with having comes easy


Moikka! Oon tosi pahoillani; en oo postannut melkein kahteen viikkoon yhtään mitään,
en instagramiinkaan. Mulle tuli yllättäen ihan hirveä nukkemasis, ja harkitsin lopettamistakin.
Huono ilma ja jatkuva sade ei myöskään auttanut asiaa ... Olin yhtenä päivänä yrittänyt kuvata, mutta siitä ei sitten tullut mitään. Nyt tuossa toissa päivänä kun oli tosi kaunis keväinen ilma, ja olin saanut motivaatiota mun lintukoto-tukijoukoilta (), päätin lähtee ulos ottamaan kuvia, ja sillä kertaa onnistuinkin sitten ottamaan kuvia. Ilmeisesti en osaa ottaa kuvia missään muualla kuin omalla pihalla XD Tiedän että lupasin teille kuvatarinaa, olin jo aloittanut kuvaamisenkin, mutta kuvat eivät onnistuneet, ja haluan panostaa ensi kt:hen, joten aion käyttää siihen enemmän aikaa ja siksi poistin kuvat. Yritän siis nyt saada mun mielen oikeaan olotilaan ja ryhdistäytyä kuvaamisen kanssa. 

Jos ette ole vielä huomanneet, niin olen päivittänyt blogikaupan
ja vihdoin vaihtanut bannerin. Olisi tosi kiva kuulla, mitä tykkäätte jälkimmäisestä :D
Vielä viimeisenä, vaihdoin Seelan silmät tuollaisiin punaisiin teddy-silmiin, mitäs tykkäätte?
En ole varma, vaihdanko ne takaisin sinisiin, joten siitäkin olisi kiva kuulla mielipidettä !
Nyt kuitenkin kuviin Seelasta ja Evelynistä, muistakaa että olette rakkaita

 *  *  *  *




















* * * *




 
 









 : Anni &  nuket

15 kommenttia:

  1. aww aivan liian ihania kuvia taas en vaan käsitä kuinka hyvin osaat kuvata❤

    tuo uusi banneri on myös niin söppänä että ❤

    tykkään seilasta myös noilla punaisilla chipeillä, en osaa oikein sanoa kummista pidän enemmän :D

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ♥ ja juu komppaan tuolta lempää että oot tosi taitava kuvaaja ♥__♥

    VastaaPoista
  3. Aloitetaas siitä, että Seelalle sopii noi silmät tosi hyvin ~ Katoin jo aiemmin tätä postausta ja totesin, että Seelan silmät sopii hyvin myös noihin ruusuihin :o ♥
    Kaksi ekaa kuvaa on tosi suloisia, mutta niin on myös loputkin kuvat ;--; ♥ tykkään sun kuvaustyylistä tosi paljon. Nuket on niin suloisia ja kuvissa on sellanen jotenki kaunis tunnelma. Käy kateeksi, kun kuvaat noin hyviä ulkokuvia :'D
    Evelynin riippumatto (?) kuvat on myös liian ihania. Vaikka ne onkin otettu eri kohdassa, niin niissäkin on se sama kaunis ja rauhallinen tunnelma, kuin Seelakuvissa ♥

    Toivottavasti nukkeinnostus palaisi pian takaisin ~ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin nuo silmät on Seelalle ihan kivaa vaihtelua :D kiva kuulla että säkin tykkäät ♥
      ihana kuulla että tykkäsit tuosta riippumattokuvastakin, siihen asettelu oli nimittäin hieman haastavaa XD
      kiitos kannustuksista, oon taas takaisin raiteilla ♥

      Poista
  4. Tosi kauniita kuvia! Sun nuket on ihania ja niin on myös uusi banneri! Toivon vain, että innostuksesi palaa takaisin, sillä blogisi on mukavaa luettavaa! ♥

    VastaaPoista
  5. Yritäksä tappaa mut näillä kuvilla vai mitä? Siis APUA Rakastan sun blogii ja ehdottomasti sun nukkeja!
    Ja musta noi chipit sopii hyvin Seelalle! ❤

    käy kurkkaamassa: pullipl.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä noi Seelan silmät on ihanat <3 kun tää tyttö avasi silmänsä niin rakastuin heti niihin, minusta sä voit ihan hyvin jättää noi silmät sun tytöllesi ! Seela näyttää noiden silmien kanssa jollakin tapaa viattomalta (vai johtukohan se vaan tosta valkoisesta asusta mikä sillä oli päällä hmm who knows) Noi punaiset kukat toi myös kivaa kontrastia tohon Seelan asuun, kun se muuten oli niin vaalea + noi silmät & kukat ahnam mikä yhdistelmä

    Noissa Evelyn kuvissa taas oli ihanan rauhallinen tunnelma, mulle tuli mieleen sellainen kevätilta (tai tosta riippumatosta kesäilta, mutta eiköhän ne ole melkein sama asia !! tai valaistuksen kanssa ainakin) Lempparikuvaksi taisi osua noista kuvista toi tokavika kuva, siinä on vaan jotain jota jäin katsomaan. Evelyn on ihan hemmetin kaunis tyttö, rakastan noita sen taivaansinisiä luomia ylikaiken <3 Siitä puheenollen, toi bannerikin on upea, tykkään :-)

    NUKKEILUA SULLA EI OLE OIKEUS LOPETTAA jos sen muistat niin välimme ovat selvät B-) mutta ota just tollanen asenne että "'i'll do this shit" niin onnistut ! tai ainakin mulle se on toiminut aina hehe, mutta toivottavasti saadaan uutta postausta pian <3

    VastaaPoista
  7. ensinnäkin, ihana kuulla että oot tyytyväinen noihin Seelan silmiin, ne oli alussa nimittäin vähän rajun
    tuntuiset, mutta ilmeisesti vaativatkin vain totuttelua :D ❤

    olinkin hakenit sitä kevät tunnelmaa noissa Evelyn-kuvissa, joten oli tosi kiva kuulla että onnistuin !
    on vaan niin ihana kuulla että jopa banneri kelpaa, näin sen eteen paljon töitä ❤

    mä en muutenkaan tiedä että pitäiskö mun nauraa vai itkeä, niin ihana ja motivoiva Sonja
    tää sun kommentti oli ❤ teit mut tosi tosi onnelliseksi tällä kommentilla, kiitos ihan valtavasti !
    en mä oikeen tiedä miten tähän pitäis vastata sillee järkevän kuulosesti, mut oon vaan tosi iloinen kun jaksoit kirjoittaa mulle tömmlsen ihanan kommentin ;-;
    ja kyllä me vahvat naiset pärjätään, "i'll do this shit" on mun life goal XD ❤

    VastaaPoista
  8. VOI VITTU NYT EN OLLU LIITTYNY SUN BLOGIIN LUKIJAKS. mun oman pikku annin blogiin, voitko kuvitella??? PITÄSKÖ VÄHÄ PANOSTAA NÄIHI JUDDUIHI BLOGGERIN KANSSA, VOI kylylyllä pitäs. olen järkyttynyt mutta hyvitykseksi tästä kirjoitan sulle romaanikommentin okei käykö? ♥

    Ensimmäiseksi alan spekuloimaan Seelan silmiä, jotenki niin valloittavat vaikka varmasti totuttelua vaatii meiltä kaikilta ~ jokatapauksessa ne sopii neidin meikkeihin yllättävän hyvin, sinuna pitäisin nuo koska niistä tulee jotenki tosi paljon enemmän semmosta öö tunnelmaa (wtf) kuin sinisistä c: Seelan ulkonäkö on mua miellyttänyt oikeastaan aina kuten varmaan ig-kommenteistakin muistat.. erittäin ihania ovat myös vaatteet, joilla nukkesi puet likE MISTÄ REPÄSIT TON VALKOSEN HAMEEN HHHhH ;o; ♥

    Mua ei ainakaan haittaa, että kuvaat suurimman osan kuvistasi omalla pihalla, kun toit taas tänkin postauksen kuviin sellasta ihanaa annimaisuutta! Lisäks rakastan tätä selkeyttä sun blogissas: banneri on tommonen sopivan levollinen ja tausta yksinkertainen valkoinen, toimii tosi hyvin. Kirkkaat värit ottais vaan ikävästi silmään ja silleen, tää on rento ja edelleenkin annimainen <3

    terveisiä lintukoto-tukijalta ja nyt myös blogituksulta moi postaathan taas pian

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olin just saanu kirjotettua tän mun pitkän ja kauniin vastauskommentin, ja sit ipad päätti päivittää sivun.... tiiätkö. joskus vituttaa :))) sit kirjotin sen uudestaan. ja sama kävi uudestaan. ja sit olin sillee joskus vituttaa :)) mutta nyt kirjotan sen vielä uudestaan koska ansaitset sen bby ♥

      ensinnäkin - olin vähän järkyttynyt kun tajusin ettet tosiaan oo lukija. mut sit mä tavallaan niinku parannuin kun sanoit että oot nyt lukija. että hianoa että kuulut nyt pieneen joukkoomme, eiks vaa? :D juu näin

      toiseksi - iiihhana kuulla että noi Selppanan silmät miellyttää ♥ ne saattaa näyttää noissa kuvissa kivoilta, mutta sit kun mä yöllä herään ja nousen vaikka juomaan vettä tai jtn anyways ja palaan huoneeseeni niin se tuijottaa mua siellä pimeydessä sillee "juu shäll nat paaas matherfakher" se on vähän pelottavaa :(((
      mutta koska oon niin taitava ni saan sen näyttämään niin hyvältä (0:)) yritin tehdä tätä :)))
      niin ja valkoinen hame on mun taitavan kummitädin tekemä ♥ eli et saa sitä mistään muualta kuin multa varastamalla ja se on mulla lukkojen takana muhhhhhaahhhhaaa >:)))

      niin kiva kuulla että ulkoasukin miellyttää, sä Sofi keksit sitten aina kaikkea kivaa sanottavaa ♥
      ja IHANA SAADA SUSTA UUSI BLOGITUKSUKIN ♥♥

      ihan vaan btw muuten mä näin unta että sä, mä, Oona, Iida (se jolla on se Sofie niminen ruskeetukkanen söps nukke u know XD) ja sit 2 jottain myyrtsinsamaa oltiin jonkun noista koton jossa sen äiti teki meille lättjä ja sit tehtiin suklaakonvehteja ja kaikkee chilli. Sit siellä paikassa alko kummittelee, ja mä tavallaan tiesin mitä tulee tapahtuu kun olin nähny sen unen jo ennenki erilaisen. Sit yhdessä kohtaa kun oltiin parttu sielt talosta mä kävelin metsän läpi jotain pakoon tai jtn, ja sit olin niinku kauhutalossa tavallaan, ja kuulu joku ääni ja olin sillee nyt tuolta tulee se perkeleen tyttö pelästyttämään mut ja painoin pään alas ja juoksin läpi. sit siihen tuli se Mea (se aika nuori u know) ja rupes ohjastamaan mua ja olin silllee wtf ja sit me palattiin teiän luo turvaan joltain monsterilta ja mentiin kaikki kotiin :))

      ole hyvä pikkuisesta romaanitarinastani - josta toivottavasti et saanut painajaisia - ja kiitos hurjasti sun ihanasta romaanista ♥

      Poista