perjantai 8. elokuuta 2014

Mea puluhullu avaa Maxiposan vessapaperikääreistään, jotta se voi kuoriutua ja lentää kuin perhonen, ja kiertää vessapaperin päänsä ympärille ollakseen sushikokki


Voi hemmetti, mä tein taas vahinkojulkaisun...

Hejaa!
Mitä? Ai lupasin teille kuvatarinaa? Juu tuotahh... Mun olikin tarkoitus kuvata eilen, mutta sitten lähdinkin yllättäen miittiin, otin sieltä kuvia ja päätin postata teille ^^ Kuvaan siis kuitenkin siitä huolimatta tänään teille kt:tä. Irl-kaverini Wee päätti myydä isulinsa, ja koska ostaja asui täällä meidän seudullamme, pidimme sitten siinä samalla minimiitin. Otin jäkyttävän määrän kuvia, yritin karsia mahdollisimman paljon pois, jotta tästä ei tulisi kilometripostausta xd Mukaan otin kummatkin tyttöset.



Mukana oli Mea (@themercipullip)



ja kaverini Wee. Älä tapa mua, mä yritin parhaani noissa senssaussikssa xd



 Ryhmämme oli kaunis. Vasemmalta oikealle Mewskun/Mean Akemi, minun Annie, Ween Lumia, minun Seila, Mean (nukke jonka Wee myi Mealle) Max ja Mean Jill.

 

Tältä mun tyttöset näytti :3



 Varastin Lumpan >:D Musta ei kyllä varmaan ikinä tuu dalin omistajaa, en vaan osaa kuvata tai käyttää niitä.







Mean Jill <3




Ainoa kuva Mean Akemista :c



Ja isul Mao, joka siirtyi Mealle.








Siirtykäämme sekoiluun ~


Maxiposa (Maxin ja Mariposan sekoitus, ei hajuakaan mistä sekin tuli xd) kuoriutuu.



Mea innostui ahdistelemaan nuoria tyttöraukkoja Maxin kautta cx



Measta tuli sushikokki.







Minä: "Wee hei, Lumppa näyttää alakuloiselta, se pitää laittaa kattomaan kameraa!"
Wee: "Se onkin surullinen, etkö lukenut mun kuvatarinaa? Sen veli on poissa!"



Minä:  "Siis tossa .__."
Mea: "*lopettaa Maxin peruukin kiskonnan* Mi-mitähh?





Ilme oli 10/10 en olis halunnut senssata, muta kattokaa noita sormia .__.



Palvokaa Seilaa



Mä opin käyttämään ISO arvoa !



 Dat moves tho



Wee asettelee ...



... ja Wee parittaa.



 Seila oli onnellinen saadessaan miehen.
Tärähti :´c



 She became a monkey.



 Kuvailun jälkeen mentiin kirjastoon.



 Paras flirtti ilme ikinä 11/10.



 

 Jaaaa miitin jälkeen Arnoldsiin.
Palvokaa Arnoldsin vegetoastia, fruitteja ja donitseja

 Siinä se oli, toivottavasti tykkäsitte. Nyt meen siivoamaan mun huonetta, ja sen jälkeen kuvamaan kuvatarinaa. Moikka!

: Anni-chan

10 kommenttia:

  1. Olin alottamassa jo innoissani lukemaan postausta, ja petyin kun tajusin että teit taas vahinkojulkaisun :D:DD
    Waah tytöt on taas nätteinä ♥

    VastaaPoista
  2. Voi harmi, pitäis seurata tarkemmin niin näkis kaikki vahinkojulkaisut. 8'D Juu mutta ihania kuvasia, epäilen että teillä oli hauskaa??? :DD Nyyh en jaksa kirjottaa enenpää -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, oon liian nopea muuttamaan ne takaisin luonnoksiksi ;) Mutta kiitos kommentista <3

      Poista
  3. Ööh taisi olla hauskaa :DD
    Ja mieki olin sillee "ai, postaus :3!" ... "ahaaa vahinkojulkaisu x)" ja sitten "jaa täällä ylempänä on oikee postaus siitä xD" Eh
    Oi teillä on söpöjä nukkeja ♥ Ja hyvinhän sa Daleja kuvaat o________o ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosiaan vähän tyhmä kun aina painan siitä julkaise napista xd Mutta kiitoksia <3

      Poista
  4. voi että, ihania nukkeja ja näittipä olevan hauskaa! :'DD & hienostihhan sä daleja kuvaat :)

    VastaaPoista
  5. eka kun julkasit tän vahingossa ja sit katoin tänne blogiin niin olin vaan "aha taas vahinkojulkasu" 8"D mutta hauskaa näytti olevan !

    VastaaPoista