lauantai 30. elokuuta 2014

What should i write to the title?



















Moi!
Anteeksi, mä oon taas myöhässä. Yritin postata 2 viikkoa sitten, mutta netti ei toiminut, ja läppäri oli rikki. Viikko sitten postasin, mutta tää hemmetin blogger ei suostunut julkaisemaan postauksia. Nyt yritän uudestaan xd Tässä siis tämä give awayn voittaja-postaus. Osallistujia tuli tosi paljon, kiitos vielä kerran kaikille!


 

Annie: Hei kaikki! Minä olen Annie, ja juonnan tänään give awayn arvonnan.




 Annie: Osallistujia tuli tosi paljon, kiitoksia kaikille!



 Annie: Tästä upeasta laatikosta, johon tungimme kaikki laput, minä nostan voittajan nimellä varustetun lapun ^^




Annie: Aloitetaanpas ;D









Annie: Aikas jännää, eikö vain?




Annie: Ja voittaja on...




Annie: ...Lotta! Onnea Lotalle ^^ Anni ottaa sinuun pian yhteyttä!
 
Onnea siis tosiaan Lotalle c: Otan sinuun yhteyttä heti kun saan postattua tämän postauksen!
 Ämh, juu, ei mulla sitten muuta. Kuvatarinaa saatte seuraavassa postauksessa. Moidohh

 : Anni-chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti