sunnuntai 15. helmikuuta 2015

you´re the only one to set my heart on fire


Heyaa! Viikko on kulunut viime postauksesta, eli olen ajoissa jeih :D
Ulkona on viime päivinä ollut tosi hieno ilma, joten seuraavaksi saatte luultavasti ulkokuvia,
mutta tänään kuvasin teille shootin Seelasta, sekä pari kuvaa myös Evelynistä ja Indrasta. Viimeiseksi vielä, älkää ihmetelkö mitä oon säätänyt noitten kuvissa olevien copyrightien kanssa, blogin nimi on vain profiilikuviksi menevissä kuvissa :)) Nauttikaa























Kertokaa toki kommenteissa mitä tykkäsitte!

: Anni ja nuket

12 kommenttia:

  1. Aa Seela on niin ihana nukke, haluatko lahjottaa mulle ? ;-; ♥ Ja ihania kuvia ! ^^

    VastaaPoista
  2. yhyy rakastan liikaa indraa .___.♥♥
    ja äää on evelyn ja seelakin semmoisia rakkauspakkauksia että ;___;♥
    niin kauniita kuvia yhyy♥

    minä
    tunnistin
    otsikon
    ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Ennu, olipa ihana kommentti ;-;
      hyvä että tunnistit otsikon, se biisi on aika perf ♥

      VastaaPoista

      Poista
  3. Ää rakastan sun nukkeja! *o* ❤

    VastaaPoista
  4. Taisin just rakastua tohon ekaan kuvaan ♥ kaunis ja herkkä ~ muutenkin ihania kuvia ja tykkään tosi paljon myös vikan kuvan posetuksesta :3 !

    VastaaPoista
  5. apua kuinka kauniita kuvia sun tytöistäsi <3 Seela näyttää tosi suloiselta toi asu päällä (rakastuin muuten btw sen päällä olevaan pitkähihaseen, tahdon tahdon tahdon !!) noissa sen kuvissa oli aivan uskomattoman ihana valo ja muutenkin tollanen vaalea tunnelma, josta pidin.

    Evelyn ja Indrakin tosi söpöjä aww en pääse edelleen yli noiden ihanista peruukeista ;;-; postauksen ekasta kuvasta taisi sitten tulla mun lempikuva, Seela näyttää niin kauniilta kun se nukkuu ja toi valo tossa kuvassa ah palvon, mutta postaileppa pian :-D !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, sun kommentit on aina yhtä ihania ja piristäviä, oon tosi onnellinen kun tykkäät noista mun tytöistä ja kuvista ;-; ❤

      Poista
  6. Tuntuu pahalta ku en oo tajunnu sun postanneen ku en oo saanu näit hallintapaneelii ja ja ::::(

    VastaaPoista